Arkadaşlar sizce sevdiğiniz birini yaşarken kaybetmek mi zor yoksa ölmesi mi zor?

Yani siz de benim olmayacaksa yaşamasın en azından ölüden medet umulmaz diyenlerden misiniz yoksa yaşasında benim olmasa da olur diyenlerden misiniz?
Arkadaşlar sizce sevdiğiniz birini yaşarken kaybetmek mi zor yoksa ölmesi mi zor?
Cevapla