Arkadaş kaybetmenin acısını yaşayan var mı aranızda?

Bende geçen sene kendi sınıfımda olan bir kız arkadaşımı kaybetmiştim. Hepimiz derin üzüntüsünü yaşıyoruz hala... Bu aralar bile çok üzüntülüyüm, içim bir buruk oluyor, hala acısı üzerimden geçmedi... Ama size sorum olarak üstte de yazdığım gibi merak ediyorum.
Arkadaş kaybetmenin acısını yaşayan var mı aranızda?
Cevapla