4 yıllık üniversite arkadaşım konuşmayı kesti, arkadaşsız kalmak sizce ne kadar önemli?

4 yıllık üniversite arkadaşım benimle konuşmayı kesti meseleyi anlatayım daha geçen gün gezmeye gittik beraber, dönerken yurttaki yemeğe yetişemeyeceğimiz için benim oda arkadaşımın tenceresinde makarna yaparız dedim pek kabul etmedi kendisi oda arkadaşına kantinden bir şeyler aldıracağını söyledi sen de ister misin diye sordu ben de yok ya senin oda arkadaşların dedim hemen benim oda arkadaşlarım napmış şöyle böyle ama ben senin oda arkadaşlarından çekiniyorum sen al ben almayacağım diyecektim bugün de aradım açmadı sonra geri aradı beni bir daha arama seninle konuşmak istemiyorum sen bana değer vermiyormuşsun ben aç uyudum dedi ama ben ona beraber yiyelim dedim kabul etmedi ben de zorlamadım ben ona senin oda arkadaşların sana şunları şunları yaptı diye cümle kurmuşum ama ağzımdan öyle bir şey çıkmadı 4 yıllık arkadaşlık çöp oldu sizce çok mu önemli arkadaşsız olmak

4 yıllık üniversite arkadaşım konuşmayı kesti, arkadaşsız kalmak sizce ne kadar önemli?
Cevapla