İki tane arkadaşım bir tanesiyle daha samimiyim sabah okula geldimi ilk beni arar aramadı tuhafıma gitti ve diğer arkadaşımla birlikte sohbet ediyordu beni gördü ve bakışını kaçırdı konduramadim açıkçası durumu iyice anlamak için yanlarına gittim oldukça mesafeli benimle konuşuyorlardı ve bende yanlarından uzaklaştım peşime dahi düşmediler açıkçası tuhafıma gitti durduk yere bana yapıldı bu hareket ikisi kararlastirip bana böyle davranıyorlar ve sebebini bile söylemiyorlar sizce bundan sonra okulda gördüğümde bu iki kişiye karşı nasıl davranmalıyım
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Herşeyi geride bırak ve dümdüz devam et yoluna ☺️ yazık kaybetmişer senin gibi birini. Sakın aldırış etme dik dur hayatına gülerek devam et. Sen değil onlar kaybetmiş.
Açıkçası çok lazım değil arkadaşlıkları ama kalkipta bana durduk yere yapılması bu hareketin ve sebebini bile açıklamicak kadar kin dolmalari şaşırttı
Sen kendinden eminsen kötü bir şey yaptığını düşünmüyorsan hiç dert etme. Kimse seni sevmek yanında olmak zorunda değil sende aynı şekilde. O yüzden hiçbir şeye sebep arama boş ver. Bazı şeylerin sebepsiz açıklamasız olması daha iyidir.
Şahsen ben bana kim nasil davrandiysa o şekil davrandım daha iyiliğim dokunmuştur kötülüğüm dokunmamistir sosyal medyamdan her yerden silmeyi düşünüyorum bu insanları hiç gerek yoklar
Hemen silme derim bırak öyle kalsın hatta bir zaman sonra samimiyet azalınca bunu onlar yaparlar. Sen öyle şeylere girme. Bırak insanlık sende kalsın. Sen normal devam et ha görürsen bir selam verirsin kafanla onaylarsın merhabs merhaba olur sadece.
Açıkçası beni görmezden gelen birine normal davranamam sildim attım valla hiç gerek yok hem beni görmezden gelicek hem benim sosyal hayatıma dair birsey ogrenicek numarasını dahi sildim gereksizler beni degersizlestiren hiç kimseye hayatımda yer yok
Aslında sen en doğrusunu yapıyorsun ama bunu yanlışa çekip senin moralini daha çok bozmasınlar diye yavaş yavaş adım atmanı istedim. Ama öyle uygun gördüysen en doğru seçimi yapmışsın.
Ne gibi ve nasil bozabilirler instagramimdan sildim numarasını silmedim soğudukca numarasinida silerim ama bu çok büyük tepki olur şimdilik instagram yeterli whatsapta hayatıma dair özel paylaşımlar yapmıyorum instagramimda yapıyorum o yüzden fesat insanlara gerek yok ya açıkçası ben zaten en başından soyle karar aldım sadece ders arkadaş filan edinmicem bu insanlar benimle arkadaş olmaya çalıştılar ben kimsenin peşinde koşmadım kim bana nasıl davrandiysa ben öyle davrandım ve durduk yere bu hareketin yapılması durduk yere yapilmayada bilir ama bir insanı görmezden gelicek kadar ne bileyim nasıl kin besleyebiliyorsunuz dün aşkım canım dediğin kişiye nasıl biranda düşman kesiliyorsunuz çok garip beni görmezden gelmesi gerçekten kötü hissettirdi ama ben buna takılmayın her gün onları görmezden gelicem bunu unutmam
Öyle yapmaya devam etmelisin. Sorma sorgulama kendileri bilirler. Hayattaki en büyük yanlışlardan biriside bu zaten. Yola çıktığını yolda bulduğuyla değişmemeli insan.
Açıkçası bu iki insanı ben tanıştırdı diyebilirim ben ikisiylede hiçbir zaman yakın olmak istemedim niyeyse içimde hep bir şüphe vardı bu yaratıklara güvenme diye onları bir kere denedim sınav sorularını devamını bulmuşlar agiz birliği yapıp bana atmadılar sonra benim elime geçen başka sınav sorularını ben onlara atmadım ve bundan haberdar olmalarini sağladım üçüncü kişi aracılığıyla dedikodu en hızlı yayılan şeydir ondan sonra bu tavrı takındilar ama umurumda değil intikamımı aldım ve aynı şeyi onlara yaşattım hiçbirseyin farkında değilmişim gibi davrandım yalanlarını dinledim sinsice hareket ettim fırsatını kolladim ve golü attım 😄
Onlar beni nasıl kandirdiklarini dusunurlerken ben plan yapıyordum çünkü asla aptal biri değilim hatta istediğimde en tehlikeli yılan bile olurum
Hahah tebrik ederim 🤣 okurken iyi güldürdün. Bak hayattan tat almayı bilen insanlardansın bu durumunu kaybetme ☺️ onun dışında olayın aynısını birebir bende yaşadım arkadaşlarımı tanıştırdım onlar hala görüşürler beni dışladılar çok umrumda olmadı açıkçası benim. Şimdi kendi halimde onlardan her yönden çok ileride olarak devam ediyorum ☺️
Açıkçası arkadaşlıkları beni bağlamaz daha öncesinden çok kez konuşmayı kesmeye çalıştım ama fırsatı yaratamadim yanıma gelip niye böyle davranıyorsun diye sorguladilar benim hislerim çok kuvvetlidir ve bu yüzden ikisininde denedim ve yanılmadım güvenmediğim insanlarla arkadaşlık etmek bana bir fayda sağlamaz heran arkamı kollayamam zaten bu tarz insanlar eminim ki birbirlerinide kazık atarlar çıkar arkadaşlığı gereksiz insanlar gerek yok senin açındanda sevindim umarım ben de beni çekemeyen haset insanlardan çok çok daha iyi yerlerde olurum çocukça şeyler bunlar ama maalesef universite okuyunca bu durumlara şahit olmak zorunda kalıyorsun nede olsa lise beş 😃
Gerçekten insanların kafa yapısını çözmek çok zor oluyor ama sen aşmışsın baya kendini takdir ettim ☺️ böyle devam edersen emin ol güzel yerlerde olacaksın. Kendi bildiğinden vazgeçme ne kadar yanlışta olsa. Eğer yaptığın şey seni rahatsız etmiyorsa sorun yok. ☺️ Hayatında başarılar mutluluklar dilerim.
Teşekkür ederim bu yorumun için kendimi asmak için çok mücadele verdim hayatıma bakış acımı değiştirmek için bunu sana gecerebildiysem ne mutlu bana güzel dileklerin için teşekkür ederim bende aynı şeyleri diliyorum hep mutlu kal
Mesaj kutuma bildirimini beklerim çok kafa dengi birisin. Konuşmak isterim seninle sakıncası olmazsa. Bu arada bende teşekkür ederim seninde dileklerin için 🙏🏻☺️
Umursama delirt onları
Açıkçası planım bu şekilde şu an okula gitmiyorum vizelerden sonra tatil verdim başladığımda bu tavrı takınıcam sadece sosyal medyamdan sadece birisini çıkardım oda beni görmezden gelen değersiz hissettiren birinin sosyal medyamda özel alanımda durmasına gerek yok sadece numarasını silmedim whatsaptan paylaşım yapmıyorum doğru bir karar aldığımı düşünüyorum
Bence numarayı da sil
Size değer vermeyen insanlarla işin olmasın
Açıkçası bir sonraki levelda bunu yapmayı düşünüyorum şimdilik bu kadarı yeter bir sonraki levelda numarasında silicem çok büyük tepki çekmeye gerek yok
Siz bilirsiniz bol şanslar
Okumadan dışlandığını anladım
Açıkçası bu durum hep şahit olduğum bir durum çocukluğumdan beri yaşarım bu durumu ama en son golü ben atarım sosyal medyamdan filan çıkarıp numaralarını dahi silmeyi düşünüyorum