Ben bu yıl üniversiteye yerleştim, en yakın arkadaşım yerleşemedi. Onun adına çok üzgünüm, ona karşı nasıl davranmalıyım?

İkimizde çok hevesliydik. Üni hakkında çok hayallerimiz vardı. Ben yerleştim ama o yerleşemedi. Onun adına üzülüyorum. Sohbetimizin çoğu üni ile ilgili onu daha fazla kırmak, üzmek kesinlikle istemiyorum. Aksine motive etmek, cesaretlendirmek istiyorum. Davranışlarım nasıl olmalı?

Ben bu yıl üniversiteye yerleştim, en yakın arkadaşım yerleşemedi. Onun adına çok üzgünüm, ona karşı nasıl davranmalıyım?
Cevapla