En yakın arkadaşımla arkadaşlığım bitti ve ona iyilik yaparken kötü ben oldum. Aynı sınıf arkadaşıyz neyapcm bilmyrm?

Benim odadamkiler en yakın arkadaşımı sevmezlerdi ve ortaya eskilerden bir sır gbi birşey attılar. En yakın arkadaşımla ilgili ve sevgilisi ile ilgili. benimde vicadanım rahat etmedi en yakın arkadaşıma söyledim gerçekler çıksın diye. Böyle olunca hayliyle odadakiler inkar etti ve birçok kendi söyledikleri şeyleri ben söylemişim gbi arkadaşıma aktarmışlar. En yakınn arkadaşımda inanıp benim arkadam konusup onlara uymuş. şimdi çevremdekileri beni kötülüyor. birçok kişi bana önyargılılar ve birçok yerden engelledm. Odamdakiler bna iftara attılar en yakın arkdaşımda onlarla bir. Şu an ne yapcam bilmiyorum.üniversite okuyorum ve en yakın arkadaşım ve oda arkadaşlarımdan bazıları ile aynı sınıfaym. geçiş yapmadım çünkü hocaların sistemlerine alıştım şehire alışım ama bu olaydan psikolojik çok zorluklar gördüm. ne ypacaığımı bilemiyorummm

En yakın arkadaşımla arkadaşlığım bitti ve ona iyilik yaparken kötü ben oldum. Aynı sınıf arkadaşıyz neyapcm bilmyrm?
Cevapla