Sevgilimin en yakın arkadaşının ilişkisini yıktım, çok mu kötü bir şey yaptım?

Ya sürekli bizi onların ilikisiyle kıyaslayıp üzüyodu beni , bak onun kız arkadaşı söyle böyle sen niye böyle değilsin buda beni çok üzüyodu ağlıyodum hata ve bunu bildiği halde devam eti bende o kızın babasına yazdım kız aşırı baskıcı ailede geldiği için babasına kızın sevgili yaptı ve cocuk kötu bir cocuk yazdım fake hesabtan sonra ertesi gün babası ilşkilerine sinirlenip ayırdı ikisini , çokmu kötü bir şey yaptım. ? i

Sevgilimin en yakın arkadaşının ilişkisini yıktım, çok mu kötü bir şey yaptım?
Cevapla