Üniversitedeki arkadaş grubum beni dışlıyor gibi, siz olsanız ne yapardınız?

Üniversitede bir arkadaş grubum var.1. Sınıftayken 4 kişiydik aramız iyiydi sonra 1 kişi daha katıldı. O kişi diğerleriyle daha samimi oldu ama ikimiz o kadar samimi olamadık. Sonralarında benden ayrı bir WhatsApp grubu kurmuşlardı orada konuşuyorlardı. Bunu fark edip söylediğimde sadece resim paylaşıyoruz bir şey yok falan dendi. Şu an 2. sınıftayız acaba ben mi mesafeli davranıyorum diye düşünerek onlara karşı adım atıyorum. Onlar da bir iyi bir kötü davranıyorlar. Mesela bir yere gidecekler plan yapıyorlar beni davet etmiyorlar. Yakın bir zamanda hep beraber ders çıkışı aşağı iniyorduk içlerinden biri bana dedi ki biraz izin verir misin özel bir şey konuşacağız dedi. O an donup kaldım tabi dedim, sonra işim var deyip ayrıldım. Genellikle bir şey olursa bile ya en son benim haberim olur ya da hiç haberim olmaz. Birkaç kez istenmiyorum herhalde diye düşünüp yanlarına gitmeyi bırakmıştım, sonrasında da niye gelmiyorsun falan olmuştu. Yani hem böyle davranıyorlar hem de mesafe koyunca niye uzak duruyorsun, gelmiyorsun oluyor. Sınıfımız küçük, herkesin kendi arkadaş grubu da var. Gruptan komple ayrılsam yalnız kalacağım. Siz bu durumda olsaydınız napardınız? Düşüncelerinizi merak ediyorum

Üniversitedeki arkadaş grubum beni dışlıyor gibi, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla