Size böyle davranan arkadaşınıza karşı ne yapardiniz?

Bir arkadaşım var. Yıllardır ayni semte kaliyorduk ama onlr taşındi ve bu taşınma işi bizim aramızı açtı. Eskiden, gerçekten butun zorluklara rağmen bereberdik dosttuk ama şimdi aramiz açıldı beni dostu gibi gormuyor, en azından ben öyle düşünüyorum. Şimdi farkli bir hayati var. Normal olarak tabiki. Ben buna takilmiyorum. Takıldığım şey ben bazen kendimi kötü hissettiğim için onu pek arayamıyorum. Geçenlerde 3 gün falan aramadım. Bana tripliydi. Netim de olmadığı için yazamadım. Bana kontörunun olmadığını söyledi bu yüzden beni arayamamış. Onun da son zamanlarda sıkıntıları vardı. Ona fazla destek olamadım çünkü benimde sosyal açıdan sıkıntılarım var. Kendimi başkalarına açamıyorum. Herneyse bu yüzden fazla mı duygusal bilmiyorum ama eskisi gibi davranmıyor davranamadığıı içinde samimi olamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum onu seviyorum. Bugün aradım alttan alttan laf sokuyor gibi geldi. Bilmiyorum. Ona destek olmak istiyorum ama bana karşı olan davranışı ve lafları engel oluyor Ona karşı sevecen olmaya çalışıyorum ama sanırım yapamıyorum ne yapmalıyım?

Size böyle davranan arkadaşınıza karşı ne yapardiniz?
Cevapla