Yapacak bir şey yok o zaman, aranızda senin fark etmediğin bir şeyler olmuştur belki ve senden soğumuştur. Ama bu tabii ki bir açıklama yapmamasını haklı bulduğum anlamına gelmiyor
Bence daha fazla üstüne gitme, o öyle istiyorsa öyle olsun. Ondan bir süre uzak dur emin ol o sana geri dönecektir. Ama kesinlikle hiçbir etkileşimde bulunma ve kendini geride tut, biraz değerini anlasın en azından
Yaa keşke yazmasaydın çünkü o senin geri döneceğini bildiği için beklemiştir bence. O dönene kadar hiçbir zaman yazma ve çaresiz kalıp tekrar yazacaktır sana emin ol.
Ya seni de anlıyorum aslında kendinde suç arıyosundur bu durumdan dolayı eminim ki ama eğer her şey anlattığın gibiyse dediğimi uygulamanı tavsiye ederim, kendini bu durumdan dolayı üzmene de gerek yook.
Tamam senin de hataların olmuş olabilir ama sen yine de hâlâ konuşmak için çabalıyosun ve o senden kaçıyor. Daha fazla üstelersen daha fazla soğutmuş olacaksın, bence biraz geri planda kalmakta fayda var.
Hoşuna gitmeyen bir şey fark etmiştir, keyif almamıştır bir sürü etken olabilir. Bir hareketini ya da konuşmanı beğenmemiş olabilir ya da sen iyisindir ama o tuhaf biridir kendi gibisini arıyordur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Belki de kötü bir dönemdedir ve yalnız kalmak istiyordur, sen yine de konunun derinine inmeye çalış hemen salma bence
Yaptık da, olay bize patladı
Yapacak bir şey yok o zaman, aranızda senin fark etmediğin bir şeyler olmuştur belki ve senden soğumuştur. Ama bu tabii ki bir açıklama yapmamasını haklı bulduğum anlamına gelmiyor
Soğumuş, ama soğumasına rağmen arkadaşımsın diyor, nasıl bir kafa bu sence?
Neden soğuduğunu hiç sormadın mı, hâlâ arkadaşımsın dediğine göre konu kendinden kaynaklı bence. Sorun sende olsa sence hâlâ böyle söyler miydi?
Ya aramızda tartışmalar çok olmuştu. Daha doğrusu ben onun için onu fazla sıktım. Kötü işler yapmaması için, o da sıkılmış kavgadan. Soğumuş.
Ya senin iyi niyetli olduğunu bildiği hâlde senden nasıl soğuyabiliyor. Herkes böyle arkadaşlıklar ararken o senden kaçıyor. Garip...
Bende onu çözemedim işte. Kavgalarımız çok olunca, bir de özgür ruhlu bir karakter olunca böyle oluyor işte. Sence ne yapmalıyım?
Annesine sinirlenince onunla da uzun süre konuşmayan bir tip kendisi
Bence daha fazla üstüne gitme, o öyle istiyorsa öyle olsun. Ondan bir süre uzak dur emin ol o sana geri dönecektir. Ama kesinlikle hiçbir etkileşimde bulunma ve kendini geride tut, biraz değerini anlasın en azından
İki hafta yazışmadık. Bugün yazdım,
Yaa keşke yazmasaydın çünkü o senin geri döneceğini bildiği için beklemiştir bence. O dönene kadar hiçbir zaman yazma ve çaresiz kalıp tekrar yazacaktır sana emin ol.
Haklısın ya, ne bileyim kafamın içini çorba ederek gitti.
Ya seni de anlıyorum aslında kendinde suç arıyosundur bu durumdan dolayı eminim ki ama eğer her şey anlattığın gibiyse dediğimi uygulamanı tavsiye ederim, kendini bu durumdan dolayı üzmene de gerek yook.
Ya aslında biraz bende de var sıkıntı. O zaman çok kavga ettik ya, gereksiz yere kıza yüklendim. Kıskandım felan, az çok anlıyorum da ama, bilmiyorum
Tamam senin de hataların olmuş olabilir ama sen yine de hâlâ konuşmak için çabalıyosun ve o senden kaçıyor. Daha fazla üstelersen daha fazla soğutmuş olacaksın, bence biraz geri planda kalmakta fayda var.
Anladım, dediğini yapacağım. Teşekkür ederim :)
Ne demek rica ederiim, ne yaptım sanki 🙃
İletişim yoksa arkadaşlık yoktur bence banada 4-5 ayda bir yazan arkadaşım vardı, artık arkadaş değiliz
sogumustur birden bire
Sebebini söylemedi mi
Soğuduğu bir konu olmuştur.
Soğuması arkadaşlığımızın kesilmesine neden olur mu?
Hoşuna gitmeyen bir şey fark etmiştir, keyif almamıştır bir sürü etken olabilir. Bir hareketini ya da konuşmanı beğenmemiş olabilir ya da sen iyisindir ama o tuhaf biridir kendi gibisini arıyordur.
Hmmm,
Istemiyor