Olayı anlatıyorum. Sizce haksız myım?
Sayısaldan dil bölümüne geçtim. TYT netlerim İngilizce için gayet iyi ama sayısal içim çok yetersiz. İngilizcem B2-C1 arası. Boğaziçi hedefliyorum ve full yaparım umarım. Herkes Boğaziçi'nin nasıl fırsatları olduğunu bilir. Aldığım kararın saçma olmadığını hatta en mantıklısı olduğunu düşünüyorum.
Arkadaşım da aynı durumdaydı. TYT netleri kötü, napacağından da emin değil. Söyledim ve mantıklı geldi. Geçmek istedi ama ailesiyle kavga etti. Sonrasında neredeyse isteksizce durumu kabullendi. Bana düşündüğünü söyledi ama hala dil sınavına gireceğini söylüyordu ki buradan belliydi kararsızlığı. Sinirlendim. Tüm hayatını etkileyecek bir şeyden hemen vazgeçti. Bu bana güçsüz ve gurursuzca geldi. Zamanında ailemle olan sorunlarım yüzünden evi terk ettim, dayak yedim. Ama sonunda haksız olduklarını anladılar.
Bir kavgayla vazgeçti resmen.
Sonra ona kararına saygı duymadığımı söyledim.
3 hafta konuşmadı benimle. En sonunda ortak arkadaşımızı aradım. Dedi ki benimle asla konuşmazmış bir daha. Saygı duymuyormuşum ona. Ki ailesi onun fikirlerine karşı kavga bile çıkarmıştı. Bir ben destekledim onu resmen ve benden nefret etti bu yüzden.
Ona tanıştığımız güne lanet ettiğimi söyledim. Keşke hediyelerimi parçalasam dedim. Hakkında her şeyi sildiğimi söyledim telefonumdan.
Bana sadece onun da sildiğini ve hediyelerimi arkadaşımla göndereceğini söyledi.
Haksız mıyım sinirlenmekte? Arkadaşlığımızı bitirdi bu yüzden.3 senelik dostluk ona göre yorumlayın.
Sayısaldan dil bölümüne geçtim. TYT netlerim İngilizce için gayet iyi ama sayısal içim çok yetersiz. İngilizcem B2-C1 arası. Boğaziçi hedefliyorum ve full yaparım umarım. Herkes Boğaziçi'nin nasıl fırsatları olduğunu bilir. Aldığım kararın saçma olmadığını hatta en mantıklısı olduğunu düşünüyorum.
Arkadaşım da aynı durumdaydı. TYT netleri kötü, napacağından da emin değil. Söyledim ve mantıklı geldi. Geçmek istedi ama ailesiyle kavga etti. Sonrasında neredeyse isteksizce durumu kabullendi. Bana düşündüğünü söyledi ama hala dil sınavına gireceğini söylüyordu ki buradan belliydi kararsızlığı. Sinirlendim. Tüm hayatını etkileyecek bir şeyden hemen vazgeçti. Bu bana güçsüz ve gurursuzca geldi. Zamanında ailemle olan sorunlarım yüzünden evi terk ettim, dayak yedim. Ama sonunda haksız olduklarını anladılar.
Bir kavgayla vazgeçti resmen.
Sonra ona kararına saygı duymadığımı söyledim.
3 hafta konuşmadı benimle. En sonunda ortak arkadaşımızı aradım. Dedi ki benimle asla konuşmazmış bir daha. Saygı duymuyormuşum ona. Ki ailesi onun fikirlerine karşı kavga bile çıkarmıştı. Bir ben destekledim onu resmen ve benden nefret etti bu yüzden.
Ona tanıştığımız güne lanet ettiğimi söyledim. Keşke hediyelerimi parçalasam dedim. Hakkında her şeyi sildiğimi söyledim telefonumdan.
Bana sadece onun da sildiğini ve hediyelerimi arkadaşımla göndereceğini söyledi.
Haksız mıyım sinirlenmekte? Arkadaşlığımızı bitirdi bu yüzden.3 senelik dostluk ona göre yorumlayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar