En Yakın Arkadaşım Benimle Konuşmayı Kesti Neden?

Olayı anlatıyorum. Sizce haksız myım?

Sayısaldan dil bölümüne geçtim. TYT netlerim İngilizce için gayet iyi ama sayısal içim çok yetersiz. İngilizcem B2-C1 arası. Boğaziçi hedefliyorum ve full yaparım umarım. Herkes Boğaziçi'nin nasıl fırsatları olduğunu bilir. Aldığım kararın saçma olmadığını hatta en mantıklısı olduğunu düşünüyorum.

Arkadaşım da aynı durumdaydı. TYT netleri kötü, napacağından da emin değil. Söyledim ve mantıklı geldi. Geçmek istedi ama ailesiyle kavga etti. Sonrasında neredeyse isteksizce durumu kabullendi. Bana düşündüğünü söyledi ama hala dil sınavına gireceğini söylüyordu ki buradan belliydi kararsızlığı. Sinirlendim. Tüm hayatını etkileyecek bir şeyden hemen vazgeçti. Bu bana güçsüz ve gurursuzca geldi. Zamanında ailemle olan sorunlarım yüzünden evi terk ettim, dayak yedim. Ama sonunda haksız olduklarını anladılar.

Bir kavgayla vazgeçti resmen.

Sonra ona kararına saygı duymadığımı söyledim.

3 hafta konuşmadı benimle. En sonunda ortak arkadaşımızı aradım. Dedi ki benimle asla konuşmazmış bir daha. Saygı duymuyormuşum ona. Ki ailesi onun fikirlerine karşı kavga bile çıkarmıştı. Bir ben destekledim onu resmen ve benden nefret etti bu yüzden.

Ona tanıştığımız güne lanet ettiğimi söyledim. Keşke hediyelerimi parçalasam dedim. Hakkında her şeyi sildiğimi söyledim telefonumdan.

Bana sadece onun da sildiğini ve hediyelerimi arkadaşımla göndereceğini söyledi.

Haksız mıyım sinirlenmekte? Arkadaşlığımızı bitirdi bu yüzden.3 senelik dostluk ona göre yorumlayın.
En Yakın Arkadaşım Benimle Konuşmayı Kesti Neden?
Cevapla