Uzun süre konuşulmayan arkadaşla eskisi gibi olur mu?

yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmeyen, yeni tanıştığınız insanlara kardeşim diye tanıttığınız ancak bir nedenle araya soğukluk giren, 1 yıl gibi konuşulmayan, arayıp sorulmayan arkadaşla eskisi gibi olur mu? aynı güveni ve sıcaklığı hissedebilir misiniz? ya da bir zamanlar "iyi ki tanımışım" dediğiniz bu insan için bir adım atmaya değer mi?
Uzun süre konuşulmayan arkadaşla eskisi gibi olur mu?
Cevapla