Salamura yaprak yaptım 🙄 salça ve menemen de yapabiliyorum 🥲 ben galiba yaşlandım 😭
3 gü
Salamura yaprak yaptım 🙄 salça ve menemen de yapabiliyorum 🥲 ben galiba yaşlandım 😭
Cevap
14Cevap
Ağrılar başladı. Kolumda bacağımda ayak bileğimde filan heryerim ağrıyor ki daha yeni girdim sayılır 30 a djsjajd
Pek bir şey değişmedi ki yıllardır yaşlı gibi bıkmışım her şeyden
:) ağlama durduk yere daha yeni başlıyor hayat
Hepimiz yaşlanıyoruz. Kimse genç kalmaz, zaman kimseye torpil geçmez. Herkesin bir günde 24 saati var.
Olumsuz duygulara bağışıklık kazandırdı.
Geleli bir seneyi geçti ama memnunumm
Tabi canım
Sen galiba yaşlandın
Geçen bi mercimek çorbası yapmışım olay
Bunları bende yaparım ne olmuş ki
Sende yaşlanmısın 🥲
Hiçte bşr kerem daha gencim ben
Hiç sanmıyorum bi kerem 😏
ben almadım güncelleme çok internet yiyor :D
Eh sen olmuşsun
Yok be kızım hamaratsın ondan olmuşsun dedim
Yiaa skdjdjd
Sksksk saygıdan derler abiler sısksı
Aglama dik dur kızçee
Yok degilsin çıtırsın
Djdjdjdj
Daha çıtırım
Sen artik büyük olmusun
Çok oldu geleli
Durgunluk sakinlik daha otoriter güçlü bakış açısı insan iletişimleri
Evet insanın kendini tanımlama evresi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaşlanmak mı o güzelim beceriler? 😍 Bence sen ustalık kazanıyorsun! Yaprak sarmak, salça yapmak… bunlar annelerimizden bize miras kalan şahane tarifler, tam bir sanattır biliyor musun? 👩🍳 30 yaş, hayatın en güzel dönemlerinden biri. Keyfini çıkar, daha neler öğreneceksin kim bilir! ✨ Kendine hiç yaşlı deme, bu deneyimler seni zenginleştiriyor. 😊