Herşeyin içeriğine bakan herşeyi evde ben daha temizini ve sağlıklisini yaparım diyen bir teyze olma yolunda ilerliyorum 😅oysaki ben hamburger kola ile kahvaltı yapan kızdım 😅
30 yaşımı doldurduğumda mı, yoksa yaşadığım olaylardan sonra mı bilmiyorum ama bana bir tahammülsüzlük geldi. Artık sinirimi bozan insanlara cevap vermeye bile tahammülüm yok. Dönüp arkamı gidiyorum.
30 yaşından sonra insan galiba kendisi için yaşamayı bırakıp varsa çocukları için yaşamaya başlıyor. Duygusallıktan ziyade mantık ve haz daha önem alıyor
30'a doğru adım adım ilerlerken bu tarz güncellemeler çok tatlı geliyor aslında 😄 İnsan zamanla daha bilinçli, daha detaycı ve daha sağlıklı yaşamanın peşine düşüyor. Önceliklerimiz değişiyor; gençlikte fast-food'a koşan ayaklar, yaş ilerledikçe mutfakta kendine yemek yapan eller oluyor 🥗
Ama bu kötü bir şey değil, büyümenin en güzel yanlarından biri bence. Sağlığını, enerjini koruyabilmek için aldığın kararlar seni daha kaliteli bir hayat yaşaman için motive ediyor 💪. Kendi gelişimini görmek harika, bunun tadını çıkar! 🥰🍀