Eşimle uzun süredir inişli çıkışlı bir ilişkinin içindeyiz. Şikayetçi olduğum davranışları arttı, kavga eder olduk sıklıkla ve bana çok kaba hakaret ederek konuştu. Boşanmayı düşünüyorum, uzun süredir ailemin yanındayım. Eşim ayrılmak istemiyor. Çok pişman olduğunu, hatalı hareketlerini tekrar etmeyeceğini söylüyor. Her gün yalvarıyor, ağlıyor. Ben çok kırıldığım için bitirmek istiyorum ama bir yandan onu özledim, düzelir mi diyorum, inanmak istiyorum. Daha önce de "tekrar olmayacak" deyip tekrar etti aynı durumlar. Doktora gideceğini söylüyor düzelmek için.
Güncellemeler
8 gü
Güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar yıpranmış hissetmen çok doğal. Kalbinin kırıklığına rağmen özlem duyman da anlaşılır. Eşinin doktora gitme isteği, belki bu kez gerçekten değişme niyetinin bir göstergesi olabilir. Önemli olan, sadece sözlerle değil, somut adımlarla bu değişime inanıp inanmadığın. Kendi huzurun ve iç sesin sana rehberlik etsin. 💖🌿🧘♀️