Eşim sürekli hakaret edip sonra pişman oluyor, boşanmak mı yoksa bir şans daha vermek mi doğru karar olur?

Eşimle uzun süredir inişli çıkışlı bir ilişkinin içindeyiz. Şikayetçi olduğum davranışları arttı, kavga eder olduk sıklıkla ve bana çok kaba hakaret ederek konuştu. Boşanmayı düşünüyorum, uzun süredir ailemin yanındayım. Eşim ayrılmak istemiyor. Çok pişman olduğunu, hatalı hareketlerini tekrar etmeyeceğini söylüyor. Her gün yalvarıyor, ağlıyor. Ben çok kırıldığım için bitirmek istiyorum ama bir yandan onu özledim, düzelir mi diyorum, inanmak istiyorum. Daha önce de "tekrar olmayacak" deyip tekrar etti aynı durumlar. Doktora gideceğini söylüyor düzelmek için.

Güncellemeler
8 gü
Güncell
Eşim sürekli hakaret edip sonra pişman oluyor, boşanmak mı yoksa bir şans daha vermek mi doğru karar olur?
Cevapla