burada hep eşimin oğluma eve karşı ilgisiyle post aciyordum düzelir umuduyla karşıma aldım ama eşim hep aynı eve geliyor ya yatar ya TV alır eline ya da telefon alır reels gezer ogluma ve bana karşı çok ilgisiz bir adam bugün temizlik yaptım dip bucak neyse kolaya kaçtım Rus makarnasi yaptım baktı bu nasıl yemek güzel olmamis ya okadar özenerek yaptimki ben çok güzel yaparım ben baya sevdim kötü olsa bende yemezdim sonra giti yorgunum dedi yatı oğlumla ilgilendim evi topladım su saat oldu ve bende çok yorgunum uykusuzum üşüyorum kafam agriyor demedi git sen yat evi ben toplar oğlanı uyuturim diye artık işkence gibi oldu bu evlilik bana sevgimde kalmadı yemeği beğenmedi bende küfür etim oğlum yanında onun yüzüne sonra gitim kalk çocuk la ilgilin dedim çocuğu yanıma gönder dedi uyusun benle çocuk uykusu yok uyumuyor sizce bu adam düzelirmi yoksa artık boşanmak mi lazım
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s +1 yılYanlış anlaşılmasın ama eğer çalışmıyorsanız temizliğe vs yardım beklemek çok doğru gelmiyor bana. Temizliği kendinizi yormadan günlere yayabilirsiniz. İlgi konusuna gelince yapacak bi şey yok, karakteri öyle demek ki, kahvenizi yapın karşınıza alın, sorunları konuşun. Olmuyorsa siz de onun isteklerine karşılık vermeyin. Ha tüm gün napıyosun sanki evde derse 1 hafta hiçbir yere ellemeyin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılNe yazık ki düzelmiyor böyle tipler.. keşke bu kadar erken evlenmeseydin, evlendin bari çocuk için biraz bekleseydin. Al karşına telefonları televizyonları kapat, çocuğu uyut güzelce konuş anlayacağı dili sen daha iyi bilirsin. “Düzelecek misin? Düzelmeyecek misin? “ de. Kabalaşırsa boşan gitsin. İnsan gibi düzelmeye çabalarsa bir şans daha verebilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEşinle açık bir şekilde hislerini paylaşmak ve sorunları konuşmak iyi bir adım olabilir. Birlikte çözüm bulmaya çalışmak, ilişkinizi düzeltmek için yardımcı olabilir. Bir çift terapisine başvurmak da faydalı olabilir. İlişkiler zamanla değişebilir ve insanlar gelişebilir. Eşin düzelebilir, boşanma gibi bir büyük karar vermeden önce iyi düşünmelisiniz.
00 Yorumla
+1 yılEğer seviyorsan, heyecan içinde devam ediyorsa bir evlilik terapisti ile şansını denemelisin. Çocuk olan bir evliliği kurtarmak için elinden geleni yapmak çok değerli ve saygı duyulacak bir çabadır.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılBoşanmalısınız evet
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle görünüyor gadası
00 Yorumla abla 1si hiç kimse kendi istemeden düzelmez ve düzelecek olsaydı şimdiye 100 kere düzelirdi 2. si ne demek kötü olmus cok afedersin de yar@mi yesin o zaman sinir oldum gecegece 3. sü çocuk olması boşanmamak için sebep değildir hatta boşanmanız oğlunuz için çok daha iyi olur delirdin mi ablam çekilir mi bu adam köle alsaymıs evine ona ederdi bu laflari ğislik
10 YorumlaBekara boşamak kolay. İnsanlar bunalımda pimi çekilmiş bomba gibi yaşıyoruz. Kime dokunsanız muhakkak Bi dram yaşıyor. Herkesin psikolojisi bozuldu. Evlilik iki taraf içinde tahammül edebilme sınırını zorlamaktır. Bence onu dinle. Sorgulamadan yargılamadan. Göreceksin o da seni dinleyecek.
22 Yorumla
Soran+1 yılDeniycem
- +1 yıl
Yeni tanıştığında sen süslenir püslenirsin en güzel halinle çıkarsın karşısına. Oda bakımına dikkat eder. Gideceğiniz yeri sana sorar, sandalyeni çeker en kibar halini gösterir ama evlendikten sonra işler değişir. O senin sende onun en doğal halini ve en olmayan yaşam şeklini görmeye başlarsın. Sonra çocuk olur hayata denk gelir. Fakat Bi süre sonra o da monotonlaşır. İkinizde monoton bir bunalımla birbirinize topu atıyorsunuz. Emin ol o senden adım sen ondan adım bekliyorsun. Bam teli adımı kimin atacağı. İkinizde yanlış anlaşılmaktan , yargılanmaktan ve suçlu ilan edilmekten korkuyorsunuz. Ve sessiz kalarak mümkün olduğunca sonu geciktirmeye çalışıyorsunuz. Patlamaktan ve kırmaktan kırılmaktan korkuyorsunuz.
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Tüm yolları kapatmadan boşanma kararı alma. Önce ailede sözü geçen ve eşinin dinleyeceği birine konuyu aç ve yardim iste. Bazıları başkalarından duyunca gerçekleri görür. Olmazsa da aile terapistine gidin birlikte. 60 dakika seansın bazen 1 dakikada söyledikleri bile etki yaratabilir.
20 Yorumla
+1 yılselam bıraz bekle acaba baska sorunlarımı var maddı olarak hayat zor kapalı bır erkek olabılır ısyerı vs sıkıntıları anlatan bırı deıl sanırım. ama sana ve ogluna karsı ılgısızlıgı sacmalık olmus.. burada sorun baslıyo zaten. ozelde yok pek sanırım uzun suredır. dm ıstersen yazabılır ya da takıp yolla yazamıyosan ama eger dıger sekılde ıse sanırım sorunlar baslıyo gıbı yınede kesın konusmamak lazım bakalım senle konustukta detaylar aldıkca fıkırlerde degısır tavsıyelerde
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 842 cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmak lazim. Bende evliyim eve gelin e esime yardim ederim. Birlikte yemek yapar toplariz cocuga bakarim her isin ucundan tutarim. Tabi benimki bana karsi ilgisiz bende ondan sikayetciyim ama ben senin eşin gibi olsam boşardi beni
13 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel keşke eşimde yapsa bana bir gelse 10 gelirim
- +1 yıl
Iste benimkide bana gelmiyor.
- +1 yıl
Vay arkadaş niye böyle zıt kişiler birbirini buluyor
+1 yılBelli ki seninde psikolojin bozulmuş eşinde üzgün ve depresif bir halde iletişim kurmayı dene yavrunuz için rica ediyorum ikna oluyorsa ilişki terapistini dinleyin yuvanın dağılması kolay değil🙏
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim psikolojim çok bozuldu gercekden eşimi karşıma. aldim. konustum yine aynı artık evlilik terapisi deniycem teşekkür ederim
Boşanmak için evlenilmez
Bence konuşmayı anlamayı vede anlatmayı denemelisin sorunun ne olduğunu anlaman lazım ev halimi ilgimi yatakmı
Veya senmi
Yani bir çok sebeb-i olabilir bence anlatmayı ve anlatmayı dene belkide başkası vardır aklının gönlünün kaydığı ne bilim bir kadın olarak bu sorunu çözebileceğine inanıyorum027 Yorumla
Soran+1 yılKonuşuyorum gercekden hep konuşuyorum ama yine aynı çok ilgizsiz bir adam eşim hem bana karşı hem oğluma karşı öyle ben giderim sakalarisim filan ben sevmem sakalamasmayi der uğraşırım filan aldatma gibi bir şey yok evlendim evleneli huyu böyle hep aynıydı artık çok yoruldum
- +1 yıl
Konuştugun da ki verdiği cevap veya tepki nedir peki hiç mi bir çabası yok bişeylere
Yaklaşı mı davranışı filan vs
Vardir yani bi yerde eksik veya yarım kalan bi şeyler
Aldatma konusunda bı kadar emin olma
Çünki bir problem beya bir sıkıntı olmasa eşine ve çocuğa bu kadar dediğin kadar uzak durması imkansız diyebilirim
Soran+1 yılKendisi evden işe isden eve gelir Hemi bir kadın hiseder dayımın dükkanı var orada ortağı çalışıyor fark bir yerlere gitmez gitsin hemen haberim olur 3senedir hiç görmedim hep telefon şifresiz oluyor koyuyor ortaya yani tepkisi tamam dedi öğün konuştum yalan oğlanla ilgilendi ertesi gün yine aynı oldu
Soran+1 yılBeyaz eşya tamircisi yapıyor bazen indirip kaldırıyor onu anliyorum oda yoruluyor ama çocuğu ilgilenmeli
Soran+1 yılBilmiyorum evliliği çok acele oldu boşanmak için iyice düşünmek istiyorum bir yanda karar vermek istemiyorum kafamı. toplayom. ona göre biterse biter
Soran+1 yılİsde anlatmak istediğim bu çocuk olmasa ceketimi alır cikarim eywallah etmem ama bir çocuk var diye boşandsak evet o onun babası bu gerçeği değiştirmez ölene kadar. gorucem ben bu adamı benim açımdan çok zor çünkü hem ev işi hem çocuk hem yemek temizlik akşam kafamı dinlemek istiyorum bu sefer çok sinirli oluyorum oğluma yansitmiyorim ama stres kafam agriyor kafamı dinlemek istiyorum ama karşıdaki ayı anlamıyor
Soran+1 yılSevgiliyken sürekli arardı sorardı ilgiliydi az da olsa
Soran+1 yılKendisi çok dedim olmuyorsa bosanalim diye Boşanmaya yanaşmadı açmadı davayi önceden kötü huyları ve alışkanliklari vardı bunları zor düzelt annesi babası düzeltmedigin ben düzeltiyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim umarım her şey düzelir
Soran+1 yılBilmiyorum artık sevgi var mı yokmu bende çünkü daha 20 yaşındayım ve bu hayat karmasindan kendimi unutmuşum
Soran+1 yılAilesiyle konuşmuyorum ben annem anlatmıyorum pek hasta çünkü üzülmesin diye 25 oo
Soran+1 yılGayseri
Bunlar bosanmak için yeterli değil. Ilgi istiyorsaniz siz ilgi gösterin bakalım ne yapacak? Belki karşılık verir.
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.
+1 yılEğer gerçekten bu evliliğin yurumedigini düşünüyorsanız ve hem kendinize hem çocuğunuza bakacak maddi , manevi gücünüz varsa boşanmanız en mantıklısı. Bir ömür böyle geçmez.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 430 cevap paylaştı.
+1 yılAdam düzelir mi bilmiyorum ama yazı yazarken virgül, en azından nokta kesinlikle kullanılması gerek olduğuna eminim...
00 Yorumla evlenme kararını nasıl ve neden aldınız? ana unsur evde kalmamak, sevişmek ve çocuk doğurmaksa
tüm bu isteklerini yerine getirmişsin.00 Yorumla1_sen çalişıyormusun?
2_eşin nerede çalişiyor?
3_kaç yıldır evlisiniz?
4_oğlun kaç yaşin da?
00 Yorumla
+1 yıldümdüz karşısına geçip içinizden geçeni anlatmayı denediniz mi hiç
06 Yorumla
Soran+1 yılDenedim tamam diyor gene ayni
- +1 yıl
Umutsuz vaka gibi görünüyor
Soran+1 yılAilesi adam edememiş elin kızı nasıl etsintamam oğluma. karsi. ben hem anne hem baba olurum ilgilenirim onada eywallah ama. bana karşı ilgili degil bir yemek koyduğumuz iltifat etse filan ya çok güzel olmuş bugün eşim çok yoruldun otur ben sofrayı kuruyum dese ama yok bilmiyorum ya
- +1 yıl
Bence sofra kurmaktan daha önemli çocuk bakımına destek ama siz bilirsiniz
Soran+1 yılAlt filan değiştirir bunu yapıyor ama oyun oynamıyor isde bana da oglumada karşı ilgisiz adam isde
- +1 yıl
Garip
- Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılYasin doğruysa çok ufaksin biraz daha dikkat edin duzeltirsiniz
02 Yorumla
Soran+1 yılYaşım doğru 20 yaşındayım 2003 doğumluyum
- +1 yıl
Bence çok erken birçok sey için o yüzden bu gelgitler normal saygıyı yitirmeyin hersey düzelir
+1 yılGeçmiş olsun düzgünce konuş rahatsız olduğunu söyle çocuk da var boşanmak kolay değil
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. Bu adam yatakta da böyleyse hiç vakit geçirme boşanma davası aç. Yaşlarınız kaç
02 Yorumla
Soran+1 yılBen 20 eşim 25
Aile & Toplum konusunda 797 cevap paylaştı. akıl vermek bana düşmez ama
sorunlarınız sanırım iletişim bozukluğundan kaynaklanıyor.
evlilik terapistine bir gidin derim zaten göreceksiniz işler düzelicek
00 YorumlaHiç uğraşma kendine yazık etme.. Bir an evvel kurtul düzelmez çünkü
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşinle duygusal ihtiyaçlarını açıkça ifade ederek birlikte çözüm arayarak ilişkinizi geliştirmeyi düşünebilirsin yani terapist yardımı da bu süreçte faydalı olabilir mesela
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıleşin buyuk ıhtımalle senı aldatıyor zaman ve parasını ılgınısını aılesınden sakınan bır erkek %90 aldatıyordur
06 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir şey olsa bilirimdi 3senedir telefon bile ortalikda duruyor şifresi bile yok bir kadın hiseder evlendik evleneli. bu adam. boyle
Cevap sahibi+1 yılo zaman sen aldıgında da boyleymıs guncelleme gelmesını mı beklıyorsun
Soran+1 yılMevzu cocugina karşı ilgisi anlayabiliyormusun sen kafan basiyor
Cevap sahibi+1 yılsana karşıda ilgisizligini belirtmişsin al karşına konuş çocugun egıtımı hakkında mı ya da ne hakkında kendını bu denlı uzak tutuyorsun ona gosterdıgın sevgının yetersız olacagını falan falan dıye baya konus babasından kaynklı bır sevgı eksıklıgı varsa cocugun bu durumdan sımarabılecegını dusunebılır ya da yetersız hıssedıyordur maddıyat anlamında sorununuz varsa bıraz psıkolojık nedenler oldugunu dusunuyorum ona ısyan ederek degıl karsına alarak konus
Soran+1 yılÇocuğumuz daha küçük ortalarda oğluma karşı ilgisiizligi. yazmistim aslında evlilik terapisi deniycem olmadı
Cevap sahibi+1 yılolabılır umarım cozersınız cunku ortada bır cocuk var ıkılı ılıskıyı bozmak kolaydır ama o cocugun her seyı ıcın anne babanın yanında olması sart <3 dualarım sizinle
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa boşansan nolacak sanki herkesin evliliği dört dörtlük.. Size bakıyorsa s@pık değilse daha ne sus otur aşşa
03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuğuyla ilgilenmesin bütün yuk kadın omuzunda mi. olsun sen nasıl bir kadinsin trol
Soran+1 yıl@m1nee 💖
+1 yılkonuşmaklada olmuyosa hayat geçmez böyle biriyle
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 455 cevap paylaştı. Boşanmak gibi bir olay burada üçüncü sınıf yorumlarla karar verilecek bir süreç değil.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Bı uzman yardımı almaya çalışın yoksa fazla gitmey çek noktadasiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılBiti diyecek noktadayız ve artık yürümüyor son çare onuda deniycem
Gizli Üye(36-45)+1 yılbir çorba bir makarna yapsaydın rus salatasına yemek mi diyorsun sen?
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılgene verip veriştiriyosun kızgın kız😀 çare sende.. akıllı kızsın. gayserilim😀
00 YorumlaAldatıyo olabilir belki telefonuna felan bakmayi dene en azından kanıt olsun elinde dağ ayısıyla bi ömür geçirme bencede bosan
02 Yorumla
Soran+1 yılYok aldatma filan yok telefonu hep ortada. oluyor zaten
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoğru ve sağlıklı iletişim kurmayı dene... Pozitif yaklaş... Depresyon da belli ki 🔔❌
00 Yorumla
+1 yılKaç SENELİK evlisin gerçi Türk erkekleri. hepsi böyle eğer ayrılırsan YABANCI bir erkekle. EVLEN canım sana tavsiyem çok mutlu olursun
00 Yorumla
+1 yılhakkın da hayırlısı neyese o olsun boenamaksa karrain buysa sonuna kadar git tabi ama neyse detay merwk ettim ama
00 YorumlaAh be arkadaşım ben de 5 yıldır düzelme bekliyorum ama umudum halen var
011 Yorumla
Soran+1 yılBenim artık umudum kalmadı
Soran+1 yılBen 20 eşim 25
Soran+1 yıl3bucuk filanolcak
Soran+1 yılOğlum doğdu doğalı oyuncaklar döküp onunla oynadığı bilmem yeni değil bu sorun bak sadece alt değiştirir sabahları değiştirir ben uyurken ama daha çok ilgilenmiyor bunlar kalmamali
Soran+1 yılNe anlamda mesela?
Soran+1 yılVakit olmuyor ki ona saat 12 oldu oğlumu yatiracam kendisi camis gibi uyuyor
Hayatında biri yok... isleri bozuk büyük ihtimalle.. konusmayi dene sürekli anlatmasını sagla
10 Yorumla
+1 yılHiç bekleme bosanmaktan başka yolun yok ondan bi bk olmaz
10 Yorumla
+1 yılSabret al karşına konuş Çocukların geleceği için birbirimize saygılı olmalıyız de.
00 YorumlaEvi topla ne karı sende git akşama kadar çalış o zaman
00 YorumlaGecer bunlar boşanacak sebeb değil
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarım gecer
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılSiz bu adamala kaç yıldır evlisiniz
02 Yorumla
Soran+1 yıl3
- +1 yıl
Allah kolaylık versin
Sana karşı ilgili olsaydı durumu kurtarabilirdi
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet bana karşı ilgili degil
Soran+1 yılEvet
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKaç yıllık evlisiniz?
011 Yorumla
Soran+1 yıl3
- +1 yıl
Off. Çok çok çabuk eritmişsiniz evliliği. Nişanlılık döneminizde hiç bir şey belli etmedi mi eşiniz?
Soran+1 yılEvlilik çok erken oldu sozlendim filan biraz erken oldu evlendim ama birbirimiz tam taniyamadik maalesef 😭
Soran+1 yıl3yilda gelen nokta buysa daha sini düşünemiyorum şimdi biz canım cicim aylarında olmamız lazım ama yok evlilik bitme noktasına gelmiş maalesef
- +1 yıl
Kişilikler çatışması bunlar. Erkek benim dediğim olacak diye diretiyor. Bana bağlısın , ben ne dersem o olur düşüncesinde. Çok çok zor bir durum. Onu bi silkele meniz lazım , aklı gidip geliyor demek ki 👍🏻
- +1 yıl
Çalışıyormusunuz? Maddi özgürlüğünüz var mı?
Soran+1 yılKaç sefer bosanak bitsin dedim bosanmaya yanaşmıyor ki
- +1 yıl
Boşanmaz , psikolojik şiddet uyguluyor şu an çünkü. 👍🏻 üstelik arada bir de çocuk var galiba?
Soran+1 yılÇalışmıyorum oğlum var diye ama sınav hazırlık yapıyorum
- +1 yıl
Oturup karşılıklı kalp kırmadan enine boyuna konuşun. Eşiniz farkında değil henüz hiç bir şeyin. Bi boşanma davası açsanız yandı o. Aldığı maaşın yarısından fazlasını mahkeme keser ondan. Ayrıca çocuğa da nafaka 👍🏻👍🏻
- +1 yıl
Sakın sakın lütfen şiddet gibi şeylere girmeyin her ikinizde..
+1 yılboşanmak çözüm mü yani?
02 Yorumla
Soran+1 yılBence cozum
- +1 yıl
peki
+1 yılAyrıl ya bu ne böyle çin işkencesi gibi
10 Yorumla
+1 yılBkşan evet. Buraya daha çok a. şifte lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam işten geliyor yorgun argın bide çocukla mı uğraşacak
00 YorumlaHeee fake heee mmk
00 Yorumla
+1 yılÇocuğun ve sizlerin yaş kaç
00 Yorumla
+1 yılzaman kaybı bnce.. yol yakınken kendi yolunu çiz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Değişmeyeceğini göre evet
00 Yorumla
+1 yılHuylu huyundan vazgeçmez.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. boşanmak evet çünkü düzelmez
00 Yorumlaevet tek cozum bosanmak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAsla düzelmez, kimse için bu beklentide olma
00 Yorumla
+1 yılKaç yaşındasınız ve çocuk kaç yaşında
01 Yorumla
Soran+1 yılBen 20 eşim 25 oğlum 2bucuk yasinda
Aile & Toplum konusunda 686 cevap paylaştı. Bazen evet ve senin durumda o bazenlerdrn galiba
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. E yani, cevabı biliyorsun zaten :D
00 YorumlaHuylu huyundan vazgeçmez
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. sana gurban olsun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSal gitsin adam olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNeye karar verdin?
00 Yorumla- Devamını Gör (30)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer