Eşim çok anlayışsız biri tek çözüm boşanmak mı?

burada hep eşimin oğluma eve karşı ilgisiyle post aciyordum düzelir umuduyla karşıma aldım ama eşim hep aynı eve geliyor ya yatar ya TV alır eline ya da telefon alır reels gezer ogluma ve bana karşı çok ilgisiz bir adam bugün temizlik yaptım dip bucak neyse kolaya kaçtım Rus makarnasi yaptım baktı bu nasıl yemek güzel olmamis ya okadar özenerek yaptimki ben çok güzel yaparım ben baya sevdim kötü olsa bende yemezdim sonra giti yorgunum dedi yatı oğlumla ilgilendim evi topladım su saat oldu ve bende çok yorgunum uykusuzum üşüyorum kafam agriyor demedi git sen yat evi ben toplar oğlanı uyuturim diye artık işkence gibi oldu bu evlilik bana sevgimde kalmadı yemeği beğenmedi bende küfür etim oğlum yanında onun yüzüne sonra gitim kalk çocuk la ilgilin dedim çocuğu yanıma gönder dedi uyusun benle çocuk uykusu yok uyumuyor sizce bu adam düzelirmi yoksa artık boşanmak mi lazım

Eşim çok anlayışsız biri tek çözüm boşanmak mı?
Cevapla