Eşim aramızda ten uyumu yok diyerek boşanmak istiyor. Böyle bir şey boşanma sebebi olabilir mi?

Eşimle görücü usulü evlendik. Evliliğimizin ilk zamanları güzeldi 7 senelik evliyiz ama son zamanlarda sürekli aramızda ten uyumu kalmadı, ben böyle bir evlilik istemiyorum diyerek boşanmayı dile getiriyor. Şimdiye kadar böyle bir şey yoktu, şimdi mi çıktı deyince ilişkimiz monotonlaştı ben artık mutsuzum deyip duruyor. Bu bir bahane mi yoksa erkekler için ten uyumu önemli? Yani böyle bir şey için evliliği bitirmek mantıklı mı? Bir de çocuğumuz var. Ben çocuk için boşanmak istemiyorum ama sürekli bunu dile getirmesi de artık psikolojik baskı oluşturdu bende. Ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim aramızda ten uyumu yok diyerek boşanmak istiyor. Böyle bir şey boşanma sebebi olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
####
Eşim aramızda ten uyumu yok diyerek boşanmak istiyor. Böyle bir şey boşanma sebebi olabilir mi?
Cevapla