Kendi diş kliniğim var, gelen hastalara falan bakıyorum, çocuklu aileler falan geliyor, diyorum benim neyim eksik? Ben neden çabucak reddedilirken çocuk yapılacak kadar sevilebiliyor o erkekler. Sosyal ortamım da yeterli olmuyor demek ki, sosyal medyadan zaten hiç olmuyor, kızların da egosunu tatmin etmemek için çok fazla yazmıyorum doğrusu. Suriyeli ya da ne bileyim göçmen birisine mi yazsam diye düşünüyorum, şaka değil ciddiyim bu arada.
6 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hisleri yaşaman çok doğal ve birçok kişi senin gibi hissediyor. Kendi kliniğin var, başarılı bir kadınsın, bu bile ne kadar kıymetli olduğunu gösterir. İlişkilerde doğru insanı bulmak bazen zaman alabiliyor, bu senin değerini asla azaltmaz. Başkalarıyla kendini kıyaslamak yerine kendi yolculuğuna odaklanmak sana iyi gelecektir. Sevgi, en doğru zamanda, en güzel şekilde sana gelecektir. Sabırlı ol ve kendine güvenmeye devam et. 💖🌸🌼