Ev hanımıyım, kocamdan kişisel ihtiyaçlarım için para istemek ayıp mı günah mı?

Moralim çok bozuk ev hanımıyım bu zamana kadar koluma bir saat almadım istediğim beğendiğim bir şeyi aldırmadım eşimle evlenmeden önce çalışıyordum her şeyimi kendim alıyordum şu an çocuklara bakıyorum kreşe bırakıp çalışmak istemiyorum çünkü benim onlara verdiğimi kimse veremez beğendiğim şeyleri sırf bu yüzden almıyorum eşim para atıyor ama onunla evin yiyeceklerini faturaları ödüyorum kişisel olarak kendime aldığım parfüm deodorant ve şampuan ben de diğer kadınlar gibi almak istiyorum eşim de bana diyor ki alsana para atıyorum işte attığı para da 4 5 bin onunla da dediğim gibi eve harcıyorum bıktım bu durumdan kadınlığımı unuttum hiç iyi hissetmiyorum kendimi en kötüsü de açıkça söylememe rağmen karşımdaki kişi anlamıyor ya da işine gelmiyor bakım malzemesi almak istiyorum ben de kafelere gidip oturmak istiyorum ben de süslenmek istiyorum ayıp mı günah mı ya :(

Ev hanımıyım, kocamdan kişisel ihtiyaçlarım için para istemek ayıp mı günah mı?
Cevapla