Bir kadının kazandığı parayı kocasına vermesi doğru bir davranışmıdır?

Benim bir arkadaşım var bütün maaşını kocasına veriyor ama o bana harçlık veriyor maaşımın yarısını bana veriyor gerisi ile fatura ödüyor gibi bahaneler sürüyor ortaya evi o idare ediyor falan filan bana hepsi çok saçma geliyor yani ben olsam açıkçası benim fikrim maaşımın tek kuruşunu eşime vermem faturalar ödenecekse ben öderim paranın gerisi benimdir yani bir kadınım sonuçta çalışıyorum bir de ona göre ihtiyaçlarım olur ne bileyim çocuğum varsa çocuğumun ihtiyaçlarını alırım hatta ve hatta bunu evlenmeden önce konuşurum hiçbir şekilde maaşımı talep etmeyecek benden bu kadar net yani kadının kendi ekonomik özgürlüğünü eline almış olmalı ve bunu hiç kimseye vermemeli diye düşünüyorum sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Şimdi herkes şunu diyecek ben eminim müşterek hayat tamam müşterek hayat ama sonuçta bu kadınla dışarı gidip para kazanıyor kişisel ihtiyaçları olur her ay kuaföre gitmek ister kişisel bakımı var yani bir kadın çalışıyorsa gereğinden fazla para vermemeli hiç kimseye kocasına da dahil olmak üzere naçizane benim fikrim
Bir kadının kazandığı parayı kocasına vermesi doğru bir davranışmıdır?
Cevapla