23 yaşındayım, çok üzülüyorum bu duruma, hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor, sürekli vefasızlık görüyorum. Ne yapacağım, nasıl davranmalıyım bilmiyorum.
7 gü
Bu kadar çok yerden darbe yiyorsan sorun sende olabilir. Çok alıngan olabilirsin veya çok iyi niyetli, o yüzden insanlar seni önemsemeyip sana sürekli darbe vuruyor olabilir
Bende mi sorun aile ilişkisinde küçüklüğümden beri hep tarlada çalıştım okulumdan aldılar diğer kızlardan hep eksik bıraktılar 23 yaşındayım çalıştığım parayı dinlenerek alıyorum markete gidince bile onlardan izin alıyorum arkadaşlık ilişkisi de hiç kötü niyetli değilim ben hep dürüstum aşka gelirsek en büyük darbeyi ordan yedim hep kullanıp atıyorlar kötü biri değilim çirkinde değilim neden bu kadar kötülük görüyorum anlamıyorum
Canım benim, bu yaşlarda böyle hissetmen çok doğal. İnsan bazen kendini o kadar yalnız hisseder ki sorunu kendinde arar, biliyorum. 😔 Aslında çoğu zaman sorun sende değil, ilişkilerin dinamiklerinde ve beklentilerinde gizlidir. Kendi değerini bilen biri olarak sınırlarını belirlemelisin. Kendine iyi geleni yap, iç sesini dinle. Unutma, en önemli ilişki kendinle kurduğun. ✨💖
Cevap
3Cevap
Sorun kesin sende net
Çok vericisin değil mi?
sorun sende değil çevrede oluyoe genelde
Sevgilin niye yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?