Hayatımda öyle bir dönemdeyim ki hiç değer görmüyorum ne arkadaşlık ne sevgili ne aile ilişkisi sorun bendemi anlamıyorum?

23 yaşındayım, çok üzülüyorum bu duruma, hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor, sürekli vefasızlık görüyorum. Ne yapacağım, nasıl davranmalıyım bilmiyorum.
Hayatımda öyle bir dönemdeyim ki hiç değer görmüyorum ne arkadaşlık ne sevgili ne aile ilişkisi sorun bendemi anlamıyorum?
Cevapla