boşlukta süzülüyorum gibi, ama bu kendimi kaybettiğim zamanlarda tanıştığım insanlar beni önemsiyorlar
misal clube ilk gitmeye başladığımda 1 çiftle tanıştım, 26-30 yaşlarındalar
ve bana kardeşleri gibi davranıyorlar beni hep koruyorlar iyiliğimi düşünüyorlar bazı maddelerden uzak durmamı söylüyorlar birazdan onlarla dürüm yemeye gideceğiz beni seviyorlar
sonra 40 yaşında bir adamla da tanıştım, ve o da spiritüel olarak hep positif konuşuyor ne zaman kötü hissetsem beni mutlu etmeye çalışıyor yalnız olmadığımı söylüyor
sonra yatak partnerim olan adam ise uzun yıllarca tedavi görmüş birisi, ve işimizi bitince ayrılmıyoruz benimle konuşuyor yaralarımı görüp bana kulak veriyor ilk defa duyulduğumu hissediyorum onunlayken. Hatta benimle psikolog görüşmelerime bile geliypr tek kalmayayım diye
iş konusunda da işi bıraktım ama sonra benimle irtibata geçip seninle ortak yolu bulalım seninle çalışmak çok keyifli, psikolojik sağlığını işle dengelemeye çalışalım haftaya görüşme yapalım dediler
sonra semtimde bir kafe var orada hep yaşlı insanlar var sık giderim, ve herkes beni seviyor eğer bir şey olursa biz buradayız diyorlar sonra bana hep içecek ısmarlıyorlar
bilmiyorum kendimi kaybetmeye başladığım anda insanlar beni fark etmeye başladı gibi ve ben çok arada kalıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer