Ailem neden bu kadar kendimi değersiz hissettiriyor?

Çocukluğumdan beri derin sevgi ve ilgi eksikliği hissetmişimdir hep şimdiye kadar hiç arkadaş edinemedim sebebini bilemiyorum sadece ailem benimle arkadaş dost gibi olsun istedim ama onlar bir günaydın bile demeyi başaramıyorlar anne baba tarafımda kimse ben konuşmadıkça konuşmuyor hatta göz teması bile kurmuyorlar ben onlardan nefret ediyorum hiçbirini aramak gelmiyor içimden, ben bir dede annneanne teyze amca kuzen şefkati yakınlığı nedir hiç bilemem bana karşı sokaktaki bir yabancı gibidirler neden bu kadar bana karşı soğuk ve sessizler bilemiyorum 2 tane kardeşim var onlara karşıda aynılar ama gerçeğin tek ben farkındayım. maddi olarak bana güç sağlamıyorlar ikiside çalışmıyor, manevi olarakta sevgilerini ilgilerini göstermiyorlar çok soğuk ve kaskatılar bense duygularımı yitirmiş gibiyim artık ağlayamıyorum bile. diyorum sevgili filan edineyim ama kendimi beğenmiyorum estetik olup zayıflamak istiyorum olumsuz beden algım var ve para kazanmam lazım ailemden görmediğim sevgi ilgi bende büyük psikolojik sorunlar yarattı bunlardan kurtulmak için ne yapabilirim
Ailem neden bu kadar kendimi değersiz hissettiriyor?
Cevapla