Kimseden Değer görmediğim için Hiçbirşeyin önemi yok gibi geliyor hep mutsuzum bu nasıl değişir?

Hayatımda sevgi denen bir şey yok en önem verdiğim şey olmasına rağmen. Beni umursayan bile biri yok bunları geçtim üstüne bide sanki hayvanların içinde yaşıyormuş gibi sürekli güçlü ve mutlu görünmek zorundayım yoksa ezmeye çalışıyorlar.

Kimseden Değer görmediğim için Hiçbirşeyin önemi yok gibi geliyor hep mutsuzum bu nasıl değişir?
Cevapla