Eşim yerlerde tekmelendi onu nasıl teselli ederim?

Karım bir bayan ile sitede kavga etti, park meselesi yüzünden, neyse ben kayıtları izledim ve aldım. Sitede kadın karımı tartaklamış, saçlarını çekmiş, tokatlamış, kulaklarını çekmiş, karım sinirden ağlamış, eliyle çok uğraşmış ama bırakmamış, kadın gücünü yetirememiş. Biz polise gittik, 1 gün düşünüp kararınıza göre işlem yapalım dediler. Eşimi döven kadın da iftira atarım, sizi bu siteden imza toplayıp attırırım demeye falan başladı. Öyle iğrenç şeyler dedi ki küçük dilimi yutacaktım, karım da şimdi gidelim diye ağlamaya başladı, biz baş edemeyiz falan onunla dedi. Karım da halbuki kök söktüren birisidir bana. Ne yapalım kararsız kaldım; şikayetçi olsak ne ceza alır acaba, tazminat alır mıyız, şikayetçi olup evi boşaltmayı bile düşünüyoruz şu an.
Güncellemeler
5 gü
Arkadaşlar sitede herkes şikayet edin diyor kararımızı verdik şikayetçi olucaz karakola gidip sonra da güzel bir fiyat gelirse evi satip başka yerden ev alcaz ya da oturmaya devam edicez ama eşimi ben koruycam bir müddet.. psikopat ksdin yine eline alır çünkü
Güncellemeler
2 gü
Arkadaşlar şikayetçi olduk ve arabdan indiği için 180 bin ceza kestiler trafik diye geçti apart dışı olduğu için
Eşim yerlerde tekmelendi onu nasıl teselli ederim?
Cevapla