Karıma tokat attım, gönlünü nasıl alabilirim?

Biz 5 senedir beraberiz 10 aydır da evliyiz. Gerçekten birbirimizi çok severek evlendik. Ama son 2 haftadır annem yüzünden aramız biraz limoni. Eşimle annem her yüzyüze geldiklerinde tartışıyorlar ve bende arada kalıyorum, aramızdaki tek sorun bu. 2 gün önce eşimin doğum günüydü beraber kutlamaya cıktık. O gün aramız iyiydi baya eğlendik. Eve geldiğimizde annemi bizim kapının önünde otururken gördüm. Yukarı çıktık. Annem “bende size uğradım siz yoktunuz bekleyeyim dedim” dedi karımda ya da “ bugün benim için özel bir gün olduğu için mahvetmek istediniz” dedi. Bir anda şiddetli bir şekilde tartışmaya başladılar. Annem karımın saçını çekti bir anda ben araya girdim ama fayda etmedi eşimde kendi canının acısından annemi itince annem yere düştü. Annem ağlamaya başladı bacağım çok ağrıyor diye hastaneye götürdük. Suçun karımda olmadığının farkındaydım aslında ama gereksiz yere eşime sinirlendim. Hastanenin bahçesinde tartışmaya başladık karımla. Saçının da dipleri kızarmıştı hep. Ben onu suçladım hepsi senin yüzünden oldu falan dedim bunu söylerken kolunu sımsıkı tutmusum farkında değildim “bırakır mısın canım acıyor” dediğinde farkına vardım. Sonra ben ona bağırıp çağırdıkça o da bana sert çıkıştı. Ben bi an kendimi kaybedip tokat attım. Hastanenin güvenliği falan geldi yanımıza eşim “sorun değil gidebilirsiniz” dedi. Sonra kendisi de hiçbir şey demeden gitti. Bende çok pişman oldum kardeşimi annemin yanına gönderip eşimin arkasından gittim. Kolunu tutup ağlaya ağlaya yürüdüğünü görünce içim yandı. Hemen sarıldım, özür diledim. Uzaklaştırdı beni kendinden “annen benden daha önemli, sen onun yanına git” dedi. Taksiye binip gitti. Eve geldiğimde de ağlıyordu. Konuşmadı hiç benimle. Dün çiçek aldım eve giderken. Tekrar tekrar özür diledim. Eskiden eve çiçekle gittiğimde çocuk gibi sevinirdi. Ama bu sefer yüzü bile gülmedi. Bu sabah mesaj attım özür diledim sürekli gerekirse öfke kontrolü için tedavi alırım vs dedim. O da “ kendimi iyi hissetmiyorum, hayal kırıklığı böyle bir şeymiş demek ki :) biraz zamana ihtiyacım var” dedi. Ben gerçekten dayanamıyorum bu durumda olmamıza. Gönlünü nasıl alabilirim? Nasıl affettiririm kendimi?
Karıma tokat attım, gönlünü nasıl alabilirim?
Cevapla