3 yıldır evli toplam 7 yıldır da beraberiz. Hiç böyle bir şey yaşamadım, tartışma kültürünü bilen biridir hır gür çıkarmaz. Ama dün bana tokat attı.
Sebebi ben birkaç aydır çocuk istiyorum, bu konuyu da gündeme getiriyorum ve artık gerilim oluşmaya başladı. O işi gereği ayın 15-20 gunu evde degil, ailem şehir dışında, sıkılıyorum evde tek, anne olmak istememin yanı sıra yalnız zaman geçirmekten sıkıldığım için de gerekli diye düşünüyorum çocuğu.
.
O da 27 yaşında olduğu için istemiyor, 33 den önce ne gerek var diyor, eğitimiydi ilgisiydi hayatının merkezine koyuyorsun ve kendi hayatımdan vazgeçmek için gencim daha diyor. Tamam da bu anne için geçerli baba ile çocuk o kadar haşır neşir değil ki, gecenin bi vakti kalkıp emzirmesi gereken sen olsan anlayacağım diyorum, zaten ayın yarısı evde değilsin, senin hayatın aynı devam edecek yani diyorum ama anlatamıyorum.
gerginlik yaşadığımız için ona hiç yakınlaşmak da istemiyorum ve bu yüzden tartıştık. Bir anda parladı. Zan altında bırakıyorsun beni dedi, seni aldatsam yeridir dedi. Bu durumu güç olarak kullanıyormuşum terbiyesizmişim. Kıllığına yaptığım bir şey değil, gerginlik varsa istemiyorum yani. Sen gerginsin kendi kendini geriyorsun diyor. Ne alakası var? Benim durumumu göz ardı edip bencillik yapıyor diye saygısızlık görüyorum. bu geriyor beni. Kötü tartıştık onu red ettiğim için, çocukça davranma dedi sonra tokat attı bana. Akıllanmadan da gelme yanıma dedi. Sabah özür diler sandım hiç umrunda değil, dışarı çıktı. Ne yapacağım. Ailemin yanına gitmeyi düşünüyorum
Sebebi ben birkaç aydır çocuk istiyorum, bu konuyu da gündeme getiriyorum ve artık gerilim oluşmaya başladı. O işi gereği ayın 15-20 gunu evde degil, ailem şehir dışında, sıkılıyorum evde tek, anne olmak istememin yanı sıra yalnız zaman geçirmekten sıkıldığım için de gerekli diye düşünüyorum çocuğu.
.
O da 27 yaşında olduğu için istemiyor, 33 den önce ne gerek var diyor, eğitimiydi ilgisiydi hayatının merkezine koyuyorsun ve kendi hayatımdan vazgeçmek için gencim daha diyor. Tamam da bu anne için geçerli baba ile çocuk o kadar haşır neşir değil ki, gecenin bi vakti kalkıp emzirmesi gereken sen olsan anlayacağım diyorum, zaten ayın yarısı evde değilsin, senin hayatın aynı devam edecek yani diyorum ama anlatamıyorum.
gerginlik yaşadığımız için ona hiç yakınlaşmak da istemiyorum ve bu yüzden tartıştık. Bir anda parladı. Zan altında bırakıyorsun beni dedi, seni aldatsam yeridir dedi. Bu durumu güç olarak kullanıyormuşum terbiyesizmişim. Kıllığına yaptığım bir şey değil, gerginlik varsa istemiyorum yani. Sen gerginsin kendi kendini geriyorsun diyor. Ne alakası var? Benim durumumu göz ardı edip bencillik yapıyor diye saygısızlık görüyorum. bu geriyor beni. Kötü tartıştık onu red ettiğim için, çocukça davranma dedi sonra tokat attı bana. Akıllanmadan da gelme yanıma dedi. Sabah özür diler sandım hiç umrunda değil, dışarı çıktı. Ne yapacağım. Ailemin yanına gitmeyi düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer