Eşime tokat attım, nasıl davranmam gerek?

Durun sakin olun bir , hemen Allah bel**nı versin demek için girmeyin. 8 yıllık evliyim, 6 yaşında kızımız ve 4 yaşında oğlumuz var.
Önceki akşam arabama bakım için ve ufak tefek de aksesuar aldım. Kargoyu açtıktan sonra tartışmaya başladık "sanki bu çok lazımdı", " buna ne gerek vardı şimdi" falan söylenmeye başladı. Bende tatlı dille anlatmaya çalıştım ama nafile, iş hararetli tartışmaya döndü. Sonrasında eşim yan taraftan karın boşluğuma yumruk attı, o anki acı ve rekleksle bende tokat attım, tokadın hızıyla duvarın önündeki komidine yapıştı. Biran nevrim dönmüştü, yumruk da atacaktım ama hemen kendime geldim. Sonrasında ağlamaya başladı ve "Allah seni kahretsin" dedi, işin kötüsü 4 yaşındaki oğlumuz da yanımızdaydı, kötü örnek olduk yani.
Şimdi benimle konuşuyo ama mesafeli, nasıl davranmam gerekiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar; özellikle birkaç kendini bilmez dengesiz bayanlar, "aklınıza sahip çıkın, beni kendinize zorla küfür ettirmeyin, canımı sıkmayın benim"
Kendini bilerek eleştirel de olsa yorum yapan bay bayan herkese teşekkürlerimi sunarım.
Eşime tokat attım, nasıl davranmam gerek?
Cevapla