Şöyle, bu yıl zaten bitti, yaz tatiline giriyoruz dört ay, fakat şöyle bir durum var, bu benim son senem değil, daha uzun yıllar var çünkü bölümüm iki yıllık, fakat kaldığım bir sürü ders olduğu için uzayacak okulum ve o nedenle çok stresliyim. Çevremde bir kişi var, onunla da sürekli kavga ediyoruz çünkü beni kıskanıyor, kendisi benden çok çok kilolu ve güzel bir kız olduğunu düşünmüyorum ve sürekli kendini benimle böyle sanki bir kıyas hâlinde ve beni olduğum gibi kabul etmiyor, sürekli eleştiri yapıyor bana, o nedenle onunla da görüşmeyi kesmeyi düşünüyorum. Yani benim bir sürü arkadaşım vardı ama şu an hiç kalmadı çevremde, normalde vardı arkadaşlarım, bu nasıl böyle gidecek bilmiyorum, sizce ne yapmam gerekiyor, çok sıkıldım bu durumdan, arayanım soranım dahi yok.
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer