Üniversite hiç hayal ettiğim gibi değil, hiç arkadaşım yok hep tek kalıyorum. Sizde durumlar nasıl, bende mi bir sorun var?

Üniversiteye başladım ama hiç hayal ettiğim gibi değil bir kız geliyor yanıma sürekli sürekli mesaj atıyor bizi yakın arkadaş sanıyor ama kızda yalan dolan boş yapanın dibi var konuşmak istemiyorum onunla bir arkadaşım var oda derslere gelmiyor bir grup içindeyim onlarda derse gelmiyor okeye gidiyorlar sürekli hep tek kakıyorum sınfta sizin durumlar nasıl
Üniversite hiç hayal ettiğim gibi değil, hiç arkadaşım yok hep tek kalıyorum. Sizde durumlar nasıl, bende mi bir sorun var?
Cevapla