Üniversite hayal ettiğim gibi geçmiyor, sosyal ortam kuramıyorum sizce sorun bende mi?

Üniversite öğrencisiyim. Bu hazırlıkla beraber ikinci senem iyi bir bölümde okuyorum. Üniversiteye gelirken ders çalışmanın yanında kendime okul kulüplerinden , sınıftaki arkadaşlarımdan yeni şeyler katarım diye düşünmüştüm. Fakat okuldaki kulüplerin birçoğu amaçsız ve kendi çevresinde. Öyle asosyal biri olduğum söylenemez arkadaşlarım da var fakat o üniversitede olmak istediğim kişi olamadım. Ne herhangi bir kulüpte aktif olmayı başarabildim ne de sınıftan ilk dönem bitmesine rağmen öyle çok arkadaş edinebildim. Güzel insanlar tanıdım arkadaşlarım da var fakat üniversite hayatım boyunca hep aynı çevrede kalmanın zararlı olduğunu söylüyorlar üniversite insan yeridir ama ben tanıyamıyorum sanki. Görmek istediğimiz şehirler var yapmak istediğim çok şey var ama bunları yapamıyorum. İnsanların böyle arkadaşlıklar kurduklarımı gördükçe ister istemez özeniyorum. Üniversite demek benim için özgürlük ve genç olmak demekti ama ben kendi kabuğumdan çıkmayı başaramadım sanki. Hayal ettiğim üniversite ortamına kavuşamadım ve kavuşabilen insanlar benden neyi farklı yaptı diye düşünmeden edemiyorum. Verebileceğiniz bir tavsiye var mı veya benim gibi hissetmiş olan var mı

Üniversite hayal ettiğim gibi geçmiyor, sosyal ortam kuramıyorum sizce sorun bende mi?
Cevapla