Özel üniversitede okumadığım için boş hissediyorum. Ne yapacağım?

Bölümümü çok seviyorum uluslarası ilişkiler ama özel üniversitede okusam anca öyle konsolos seçerlerdi ya da iyi bir şirkete. TOBB’a gitme imkanım vardı ben Ankara’da yaşamamk için kabul etmedim oysa orayı Türkiye 500. sü bile tercih etmiş benim bölümde. Şidmi gittiğim 170 biner girilen devlet üniversitesi ve dün arkadaşımla denk geldik o burada hukuk okuyor oda arkadaşım tıp okuyor ben onlara göre boş mu kalıyorum
Özele gitmek için de önce o parayı karşılayabilecek olsam da zengin nişanlım olmadı lazım olur mu öyle biri güzelim düzgünüm
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Niye yorum yok ki bu sitedeki insanlar kötü mü
Özel üniversitede okumadığım için boş hissediyorum. Ne yapacağım?
Cevapla