Üniversitede hiç arkadaşım yok lisede sosyaldim üniversite yıllarım çok kötü geçiyor hep evdeyim ya sizin?

Üniversitede hiç arkadaşım yok lisede sosyaldim üniversite yıllarım çok kötü geçiyor hep evdeyim ya sizin?
Cevapla