Üniversitede arkadaşım yok, sizin de üniversite hayatınız böyle miydi?

4 5 kişi var aslında ama hepsinin benden başka arkadaşı da var ben sadece onlarlayım yani onlar başka insanlarla gezerken ben yurtta kalmak zorunda oluyorum çok da takmam aslında kafa dinlemeyi severim.. Ama yinede insanın içi burkuluyor.. Sizin üniversite nasıldı?

Üniversitede arkadaşım yok, sizin de üniversite hayatınız böyle miydi?
Cevapla