Üniversitede arkadaşım yok kötü mü bu sizce?

başta vardı aslında sonra dışladılar yalnız kaldım üzülmeli miyim buna

evet yazık sana
yoo normal bir şey
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Üniversitede arkadaşım yok kötü mü bu sizce?
Cevapla