başta vardı aslında sonra dışladılar yalnız kaldım üzülmeli miyim buna
evet yazık sana
yoo normal bir şey
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
başta vardı aslında sonra dışladılar yalnız kaldım üzülmeli miyim buna
Hep ayni insanlarla arkadas olacaksın diye bir seu yok. Biraz diger insanlarla iletisim kurmaya calis elbet kafana göre birini bulursun. Uninin ilk zamanları genelde mecburiyetten arkadaslik kurulur, sonra insnalari tanıyıp cevre edindikce kendi kafana göre olanlarla bir grup olursun. Ilk gün kiminle arkadas olduysan mezun olana kadar onunla arkadaşlığa devam edemez çoğu insan zaten
Cevap
5Cevap
Yaw ne üzülecen takma kafana az arkadaş çok huzur
Benimde hiç arkadaşım yok hayatımda sosyal fobi var bende sende var mı?
asosyalim iletişim becerim düşük
Bende maalesef 25 yaşıma giricem insanlarla iletişim kurmakta zorluk çekiyorum aklıma bir şey gelmiyor öz güvenim düşük kendimi beğenmiyorum kendimde sürekli kusur arıyorum hiçbir şey keyif vermiyor hiç arkadaşım yok hiç sevgilim olmadı bu sitede beni görmüşsündür kullanıcı adın yabancı gelmiyor bana
Ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen öz güvenim olmadığı için pasif asosyal biriyim
edinebilirsin aslında kulüplere falan katıl
Benimde yok lanet olsun
Hangi üni
kültür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?