Mezunum 4 senedir evdeyim sosyal hayatım hiç yok çıkmıyorum bi yerlere arkadaşlarım hiç yok arada sırada markete gidiyorum?

Mezunum 4 senedir evdeyim sosyal hayatım hiç yok çıkmıyorum bi yerlere arkadaşlarım hiç yok arada sırada markete gidiyorum o kadar çalışmak istiyorum cv verdim her yere çağırmadılar dışariya da çıkmak istemiyorum evde de canım çok sıkılıyor arkadaşlarım da yok ne yapmalıyım 😪
Mezunum 4 senedir evdeyim sosyal hayatım hiç yok çıkmıyorum bi yerlere arkadaşlarım hiç yok arada sırada markete gidiyorum?
Cevapla