Lise 1 terkim çalışmıyorum okumuyorum gezmiyorum arkadaşım yok bilgisayar oynuyorum hayattan bir beklentim yok asosyalim nasıl?

Hayattan hiçbir beklentim yok Benim hiçbir şeyle mutlu edemezsiniz ama Can da sıkılıyor depresyondayım sosyal hayatım yok çevrem yok hayattan bir isteğim yok çalışamıyorum kendimi sevmiyorum dişim yok boyum kısa kilom var çatlaklarım var çok geri kaldım hayata Ben de bilgisayar oynuyorum ölümü bekliyorum böyle
Lise 1 terkim çalışmıyorum okumuyorum gezmiyorum arkadaşım yok bilgisayar oynuyorum hayattan bir beklentim yok asosyalim nasıl?
Cevapla