Üniversitede arkadaşım yok ve gidesim yok çok yalnızım?

Pf kalkıp gidesim gelmiyo

Güncellemeler
+1 yıl
Benle arkadaş olcak kimse yok ya öf olamıyorum üniversiteye geldim hâlâ seven yok üni 2 yine ve kalkıp eğlenebilceğim ya da zorlu dersleri beraber geçebilceğim kendini beğenmeyen biri yok yok yok
Üniversitede arkadaşım yok ve gidesim yok çok yalnızım?
Cevapla