Üniversitede ilk hafta geçti, hiç arkadaşım yok. Kendimi çok yalnız hissediyorum, ne yapmam gerekiyor?

Üniversiteye yeni başladım bi kaç gün geç gittim sınıfta gruplaşmalar başlamıştı ve yurtta da öyle oda arkadaşlarım birbiriyle arkadaş ama benimle değiller hiç arkadaşım yok kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapmam gerekiyor?

Üniversitede ilk hafta geçti, hiç arkadaşım yok. Kendimi çok yalnız hissediyorum, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla