Arkadaşlar üniversiteye yeni başladım ve hiç arkadaşım yok hala çok yalnız hissediyorum?

Kimseyle arkadaş olmakta istemiyorum çok çocuksu ve itici geliyor herkes onun yerine sevgili yapmak daha mı mantıklı olur?
Arkadaşlar üniversiteye yeni başladım ve hiç arkadaşım yok hala çok yalnız hissediyorum?
Cevapla