Üniversite hiç arkadaşım yok, okula gidesim gelmiyor. Bunu nasıl aşarım?

Kendi şehrimde üniversite okuyorum. İlk başlarda arkadaşım vardı ama arkamdan konuştuğunu öğrenince arkadaşlığımızı bitirdim. Zaten insanlara zor alışan biriyim. 3. Senem bu sene ama okula hiç gidesim gelmiyor. Evden doğru düzgün çıkmıyorum bile, ailem bile ne olduğunu soruyor. Çünkü çok sosyal biriydim illa ki en az haftada iki gün gezmek için çıkardım. Okulların online eğitim olması işime geldi çünkü okula gitmiyordum doğru düzgün. Şimdi kesin zorunlu açılır diye korkuyorum çünkü o kadar yalnızım ki bir de anksiyetem var. O yalnızlığımla atak geçirmekten korkuyorum. Bunu ben nasıl aşabilirim?

Üniversite hiç arkadaşım yok, okula gidesim gelmiyor. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla