14 gü

Yeni doğum yaptım, lohusalıkta eşim hep dışarıda, tek başıma bu depresyonla nasıl başa çıkacağım?

2 ay önce anne oldum. O günden beri tek başımayım, kimsenin yardımı olmadan bir şeyleri halletmeye çalışıyorum ama bazen dayanılmaz bir hâl alıyor, çok bunalıyorum. Eşim de akşamları iş çıkışı kahveye gidiyor, ben onun gelmesini bekliyorum, bütün gün iki sohbet ederiz diye. Tüm gün duvarlar bana, ben duvarlara bakıyorum, stresten sütüm bile gelmiyor artık.
Yeni doğum yaptım, lohusalıkta eşim hep dışarıda, tek başıma bu depresyonla nasıl başa çıkacağım?
Cevapla