Regli dönemimde depresyon gibi bisey yasiyorum esimle arami bozuyorum herseyi birbirine katiyorum buda benim ilskimi etkliyo daha sonra hic bisey olmamis gibi davraniyorim geciyo napmam lağzim tutamiyorum piskiyatrisede gitim ama adet bilincinde olucam fakat tutamiyorum bana bi öneride bulunun yoksa. basim derde giricek
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum süper soru seçildi. teşekür ederim💢
Regl dönemimde depresyon gibi bir şey yaşıyorum, eşimle aram bozuluyor. Ne yapacağım?
süreç ne kadar aliyorsa o sure boyunca kendinle kal, hormonlarin sebep olduğunu biliyosun ya da ortama gir belki yalnızlıktandir arkadaslarinla bulus tatmin olursan mutluluk sacabilirsn
Kızlar Ne Diyor
Bol bol temas ve dudaktan öpüşün 😂 Yatarken de sarmaş dolaş uyuyun. Sarılmanın tıbben sakinleştirici özelliği olduğu bilinmektedir.
😂😂😂
Eşinin sana destek olması gerekir regl en özel dönemimiz ya bende sevgili oldugumda özellikle regl iken nasıl davrandigina bakıyorum
Esim yurt dısında
kavga etme sen de adam gibi gir tribine yalnız başına
Ay iste nasıl yapicam ne sakinlestiri ne kulaniyom
süreç ne kadar aliyorsa o sure boyunca kendinle kal, hormonlarin sebep olduğunu biliyosun ya da ortama gir belki yalnızlıktandir arkadaslarinla bulus tatmin olursan mutluluk sacabilirsn
Ay tamam
19 yaşında ve evli misin
Evet
Herkeste oluyor o
Anlıyorum asabilirz ama
Erkekler Ne Diyor
Bence eşinizin size destek olması gerekiyor.
eşine söyle açıkça anlat ogünlerde gardını al de.:)