Adet döneminde depresyon yaşıyorum, eşimle aramız bozulacak, ne yapmam lazım?

Adet döneminde depresyon yaşıyorum itemeden herkezle. tartisiyorum allah icin napmam lağzim ya hep böyle. olcak deyil ya nasıl cözücem esimle arami bozucam bu gidisle yardimci olun😭😭
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum süper soru seçildi teşekur ederim ☺️
Güncellemeler
+1 yıl
Persembe günü muyaneye gidicem arkadaslar 1 ayda iki regli oluyorum son zamanlarda olmaya basladi 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Adet döneminde depresyon yaşıyorum, eşimle aramız bozulacak, ne yapmam lazım?
Cevapla