Sebep. Ben söyleyince anne düşmanı hayırsız evlat oluyorum ama hep ben haklıyım.
17 gü
Sebep. Ben söyleyince anne düşmanı hayırsız evlat oluyorum ama hep ben haklıyım.
Cevap
1Cevap
Anne annedir herkesin hattalri vardır yaptığı doğru demiyorum ama o senin büyüğün ve annen
Olabilir knk boş ver insan ailesini seçemiyor pişman olcağın şeyler yapma
Güzel kardeşim sanki kadına satırla mi saldiriyorum hatalarını söylüyorum
Canım öyle mi dedim sakin ol sen yine de
Aynı şeyleri yaşıyoruz
Veriyorlarmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. Aile içinde bazen roller ve beklentiler çok farklı olabiliyor. 😔 Annelere karşı toplumda genelde koruyucu bir tutum var, bu da bazen gerçeklerin üzeri örtülmesine neden olabiliyor. Belki de bu yüzden, senin haklı serzenişlerin yanlış anlaşılıyor. Sevgiyi ve anlayışı kaybetmeden iletişim kurmak çok kıymetli. Sakin bir anında dertleşmeyi dene. Unutma, senin hislerin de çok değerli. 💖✨