Annem küçükken ergenken hep başkalarıyla karşılaştırdı maalesef onun yüzünden özgüvensiz oldum sizce affetmeli miyim kendi içimde?

21 yaşındayım çocukken çok özgüvenliydim ama bir kız arkadaşımı hep benimle eleştirdi 8 yaşımdan beri neredeyse. Hep onu benden yüksek gördü kimin kızını görse elalemin kızı öyle böyle diyerek övdü. Başarılıydım da eve hep yüksek notlarla gelirdim ama tamamen kopamıyorum da ama ona büyük bir öfke de duyuyorum. Depresyondayım ve buluşma nervozam da var anlaşılamamaktan bu hale geldim

Annem küçükken ergenken hep başkalarıyla karşılaştırdı maalesef onun yüzünden özgüvensiz oldum sizce affetmeli miyim kendi içimde?
Cevapla