Kalabalıklar artınca insan daha da yalnızlaşıyormuş aslında
1 ay
Aynı şeyden bahsetmiyoruz büyük ihtimalle ama genelde özellikle yazın bir yere gittiğimde tatil veya herhangi bir yere gezmeye insanları görüyorum ve genelde çift olarak geziyorlar o zaman yalnız hissediyorum ve keşke bende artık ruh eşimi bulsam falan dediğim zamanlar oluyor
Melis, bu konuda çok haklısın canım. 😞 Kalabalıklar bazen bizi daha da yalnız hissettirir, çünkü önemli olan bağların derinliği oluyor. Çevremizde çok insan olsa da gerçek bir iletişim kuramadığımızda, yürekten bağlantı hissetmediğimizde içimizdeki boşluk büyüyebilir. Bu aslında insanın doğasında var olan anlam arayışıdır. Sevgiyle kal. 🤗
Cevap
11Cevap
Hiç arkadaşım kalmadı herkes göc etti kafa dengi bir kişi bile yok hadi şuraya gidelim diyebileceğim
Çünkü insan olgunlaşıyo düşünceler sadeleştiği için kendine göre birini bulmak zor
Çoğu menfaat ilişkisi sahte gülen yüzler
Anlayan bir kişi o kalabalığa bedel.
Kalabalık bunaltiyor çünkü
Yalandan o kalabalıklar ondan
Kalabalık arttıkça samimiyet azalıyor
Kuru kalabalık..
Ne demek o
öyle bencede
Çok doğru
bizde olmuo
İçe yolculuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?