Güncellemeler
11 ay
Yalnızlığın ötesinde ne var?

İnsanları birbirinden uzak tutan şey paradır, konuşursam evime gelir diye düşünüyorlar, kimse kimseye para harcamak istemiyor.
Çünkü kalbe, zihne ve ruha denk gelmiyor.
Cevap
0Cevap
Mesele fiziki varlık değil insan anlaşılamadığında yalnız hisseder
Çünkü insanlar çok yüzeysel ve ben buna tahammül edemiyorum
İnsanın farkındalığı ne kadar yüksekse kalabalıklar içinde o kadar yalnızdır.
Belki tercihtir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar