
Ailesi en yakınları yanında olmasına rağmen neden kendini yanliz hisseder hangi sebepler bu duyguyu yaşamasına sebep olur bu duygudan kurtulmak için neler yapıyorsunuz nelere yöneliyorsunuz

Ailesi en yakınları yanında olmasına rağmen neden kendini yanliz hisseder hangi sebepler bu duyguyu yaşamasına sebep olur bu duygudan kurtulmak için neler yapıyorsunuz nelere yöneliyorsunuz
Sevilmediği için çünkü o insanı anlayan kimse yoktur dinleyen kimse yoktur ya da kendini yakın hissettiği kimse yoktur bu yüzden de yalnız hissederler kendilerini. yani insan gerçekten sevildiği ve sevdiği zaman kendini yalnız hissetmez
Sevilme değilde anlaşılmamak yorgunlugunun beden değil beyin yorgunluğu olduğunu görmüyorlar
Kocası tarafından ilgisiz bırakıldığı için, kocası onu anlamadığı için, ve tüm sorumluluklar ona yıkıldığı için. İlgiyi başka birisinde bulduğu zaman her şey düzelecektir eminim, kendine seni anlayan genç bir dost bulmalısın sana ilgi gösteren sana kadınlığı hissettiren ve bir süre sonra onunla bazı duyguları yaşamak tüm yaralarını saracaktır. Gizlilik esas kalacaksa yap bunu.
Herkesle konuşup muhabbet edebilirsin ancak herkese içini dökemezsin döksende senin gerçek dostun arkadaşın eşin sevgilin vb bir samimiyet yoksa vereceği cevaplar da seni mutlu etmez bu yüzden.
Bişey ogrendimki senin yaşadığın sorunları ya da benzerlerini yaşayan kişiler seni anlıyor sadece
Yaşamayan çok az insan vardır bunları :)
Genel olarak değildirde eşit ağırlıkta olduğunu düşünüyorum ben
boş ver herşeyin hayırlısı olsun de iyi düşün mutlu olmak için yaşadığını unutma kararlarını bunu düşünerek ver
Çünkü "halden anlayan" yoktur..
İnsan kalabalığa değil, hâlinden anlayan tek birine ihtiyaç duyar..
Halden anlayanı bulduysan, diğer insanlar yok olsa umrunda olmaz..
Cevap
7Cevap
Ne istediğimiz gibi anlatmaya gücümüz var ne de istediğimizi anlayacak insan sabrı var.. boşverip geçiyoruz.
Evet anlasilmiyoruz aksine dahada istiyorlar çıkma orada kal der gibi
Bu durumu fazlasıyla yaşıyorum ben bu yeterince yakın olmamakla tamamen güvenmemekle veya beklentileri karşılamamak ile ilgili bir durum
Güven bittiği için insan uzaklaşıyor
anlaşılmadığım için güven duvarımın yıkıldığı için olabilir
artık bir şey yapmıyorum çünkü çok yoruldum
Evet güven duvarım hemde öyle bir yıkıldıki bidaha yeniden nşa olacağını sanmıyorum
Çünkü yalnızlık fiziksel bir şey değil. Anlaşılmadığı her ortamda yalnızdır insan.
Gerçekten öyle anlatıyorum ya anlamıyorlar ya da anlamak istemiyorlar neyin var dediklerinde şimdi anlatsam nasıl olsa anlamiycaklar birseyim yok diyip susuyorum
Bazen konuşamak istersin ama karşı cinsten biriyle herşeyi açık açık. Ne film ne müzik etkili oluyor bu konuda 😞
Ben odaklanamıyorum bu durumdayken hiç bir şeye
Bir çok sebebi vardır ama genelde belirli bir yaşa gelmiş kişiler de umutsizlik ve yaşadıklarından ötürü güvensizlik her şeye rağmen gulmelisin
Evet yaşadığım şeylerde var güven duygumu bitirdiler belki birgun inşallah bende tekrar gülebilirim
Gülmek insanın iç dünyasıyla alakalı evet eminim güleceksin hatta mutlu da olacaksın duvarların yıkılacak ama süre de yaşadığın her şey seni yalnizlastirir sana zarar verir
Aslında çok pozitif bi karaktere sahibim ama zaman zaman böyle bir duygusal yoğunluk yaşıyorum neyseki çok fazla sürmüyor bu duygu yoğunlaşması
Pozitif olmak gerçekleri halının altına süpürmek değildir aslında doğru olan bu zaman zaman yaşadığınız bu durumun içinden kurtulmak için bardağı bosaltabilmek
Aslında gerçekten bu yoğunluktan kurulduktan sonra pozitifligim dahada artıyor daha verimli oluyor yaptıklarım çocuklarımın bunda çok büyük katkısı var ama neolur sa olsun sen annesin sana ihtiyaçları var diyorum
Demen gerekiyor çünkü yaratılış olarak naif insanlar önce düşünür
Çünkü insan kendini anlayan değer veren olmadığı zaman yalnız kalır
Sana iyi gelmedikleri için.. anlayan in yok
Tek bir cümleleri yetiyor bazen susmama bi sen değilsin bunu yaşayan bitti anında şarteller atıyor bende
Konuşan çok.. bize dinleyen lazım
Duygusal karakteri uyusmadigi icin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?