Kardeşlerimden nefret ediyorum, bu kadar saygısız ve bencil kardeşle nasıl başa çıkılır?

Ben nefret ediyorum çünkü ikisi de çok terbiyesiz, laf konuşurken özensizler, kendilerini Kaf Dağı'nda görüyorlar, annemi manipüle edip para tırtıklıyorlar, hakkımı helal etmiyorum, bir başkasının geçirdiği acılar üzerinden eğlenmek adamlık değildir, böyle insanlardan nefret ediyorum, kendini padişahın, kralın oğlu zanneden ve böbürlenen insanlardan.

Kardeşlerimden nefret ediyorum, bu kadar saygısız ve bencil kardeşle nasıl başa çıkılır?
Cevapla